Jadual Pembayaran Gaji Kakitangan Awam 2015


Hah! jumpa pun yang ibu cari. Terima kasih pada yang sudi kongsikan jadual ini. Ibu pun nak kongsikan juga jadual pembayaran gaji kakitangan awam bagi tahun 2015. Jadual Pembayaran Gaji Kakitangan Awam 2015 ini penting bagi kakitangan awam khususnya, kerana dapat merancang perbelanjaan bulanan. Bila dapat tahu tarikh gaji masuk ini, boleh lah menyusun perbelanjaan agar cukup atau berlebihan sehingga gaji akan datang. Bahaya jika tidak merancang nanti belum tengah bulan, gaji dah kosong. Hehe.

jadual bayaran gaji tahun 2015

Tarikh Gaji 😀

Dah tahu tarikh-tarikh pembayaran gaji untuk tahun hadapan, boleh lah ibu bajetkan dan uruskan kewangan untuk tahun hadapan agar lebih berhemat lagi. Sekarang ini kena jimat cermat, al-maklumlah, kos sara hidup yang meningkat. Minyak turun pun harga barang tetap tak turun…makin naik lagi ada..

Nota : Gaji bagi bulan Jun & November 2015 tidak dibayar awal kerana tarikh perayaan disambut adalah pada / sebelum 11 haribulan pada bulan berkenaan

BACA INI : Jadual Pembayaran Gaji 2014 & Bonus Kakitangan Awam 2013

Sumber : www.treasury.gov.my

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


1 Response

  1. MamaBard berkata:

    tahun yang mencabar kan 2015 ni…kena cari cara untuk survive..huhu…
    Jom baca entri di blog MamaBard : Suami Geleng Kepala Bila Isteri Gila BerblogMy Profile

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge