Hiasan Baru Di Meja Kerja


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahteratetiba ada hiasan baru di atas meja kerja ibu yg sentiasa bersepah ni..hehe..tp bukan meja ibu je..meja semua staff ada…dulu masa ibu di U..dlm thn awal 2000..hiasan ni sgt2 pemes…n skang timbul balik dah..

biogel dah kembang dah…tp tumbuhan hiasannya blm letak..



ok la..berseri la sket kan meja..br bersemangat nak buat keje..ini kan..
bersepah jer..

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


3 Responses

  1. SyUhAdA berkata:

    mcm penah nmpk je bnda nie..
    tp xtau nme ape…
    bes je klau pegang..lembut~

  2. ILA HAFIZ berkata:

    ingatkan candy tadi.. hehe..

  3. @e_da berkata:

    cantik gak buat hiasan kan.. warna warni cuci mata

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge