Hadiah Untuk Mifzal Arsyad


hehe..hari ni ibu suka sangat..sbb order ibu nga Ryn a.k.a Mama Adam dah siap..tunggu untuk dipos esok..sungguh ibu x sabar sebenarnya…ibu lak terlebih excited..x sabar nak pakaikan kat mifzal nnt..

tahniah ryn diatas kecekapan n kekreatifan hasil seni tangan ko..br je aku order..dah siap dah..cun lak tuh..

ni pinjam gambar dr My Adorable Tees Blog

comelkan..n mifzal love mickey mouse..hehe excitednya..

so..kalau ada yg berminat nak dptkan tees nga nama anak or nama memasing..jgn lupa tau jengah Blog Ryn @ My Adorable Tees

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


1 Response

  1. alyyani berkata:

    nia pun ade satu, nanti nak tgk mifzal gayakan tee dia ni ek. 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge