Hadiah Dari Sarawak


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


pagi ni..hati ibu sgt berbunga-bunga..bila ibu menerima kiriman pos dari Bumi Kenyalang…nampak muka posmen tu pun dah rasa cam nak melompat2 dah..hehe..seronok x terkata..

hadiah ni pemberian kawan baik ibu, kawan yang sgt2 rapat.. Ziela..moga persahabatan kita kekal hingga akhir nafas…

terima kasih yang tak terhingga untuk ziela di atas hadiah yang cukup bermakna ini…katanya hadiah sempena Hari Ibu…

“abah..ziela ada bagi hadiah untuk ibu sempena hari ibu…abah x nak bagi apa2 ker…?”

hehe..ayat di atas adalah ditujukan kepada Abah Mifzal..sila ambik perhatian ya abah..x cukuplah bagi kek jer…heheh…opss..lupa abah dah kasi handphone baru..hehe…jgn mare..

ok..nak tau apa hadiahnya…?
:: posto!!..posto!! ::
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:: kain batik Sarawak ::

sekali lg..terima kasih buat Ziela..kain ini sgt2 cantik..x sabar ni nak gi wat baju…hehe..best!..best!!..sgt best!!!

ps: abaikan..meja kerja ibu yang berselerak tuh ya..hehe..meja orang “rajin” (malas)..mcm tuh la..!!

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    mommyYen —> hehehe..alhamdulillah..rezeki..

  2. mommyYen berkata:

    wah..bes nya ibu mifzal dpt hdiah..hihik

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge