Nasi Berlauk Air Dingin Husna @ Tapah

19 Mac 2017 Ibu Mifzal 2

Alhamdulillah. Akhirnya dapat juga Ibu merasa kelazatan Nasi Berlauk Air Dingin yang sangat-sangat popular di Kelantan walaupun ketika ini tidak berada di Kelantan. Makanan kegemaran yang pasti dicari bila balik

 2,153 jumlah dibaca

Selera Besar Dengan Big Box Pizza Hut

20 September 2013 Ibu Mifzal 4

Kebelakangan ini, asyik teringat nak makan pizza saja. Mengidam? Ha ah mengidam yang tak ada isi..hehe :p. Baru je makan hari Ahad lepas. Ini rasa nak makan lagi. Nasib baik,

 1,366 jumlah dibaca

Ais Krim Magnum Yang Lazat

5 Jun 2013 Ibu Mifzal 2

Aduhai, cuaca tengahari yang panas lit-lit ini memang sesuai jika makan ais krim. Nyaman. Sejuk tekak. Tengah hari tadi, ibu singgah di sebuah stesen minyak Petronas yang berdekatan dengan rumah

 1,117 jumlah dibaca

Minggu Exam Dan Big Apple

20 Mei 2013 Ibu Mifzal 4

Horrray!!! Minggu exam dah tamat. Seminggu ini rasa serba tak kena. Kelam kabut belajar. Masa nak baca buku, masa itu juga lah nak buat kerja lain. Dugaan betul. Hehe. Bila

 2,998 jumlah dibaca

Merasa Juga Burger Bakar

2 April 2013 Ibu Mifzal 10

Dah lama teringin nak makan burger bakar. Selalu nampak dekat facebook, kawan-kawan facebook ibu yang upload gambar makanan ini. Leleh liur tengok gambar burger bakar yang mengiurkan. Ibu ingat di

 3,621 jumlah dibaca

Makan Di Pizza Hut Lagi

31 Mac 2013 Ibu Mifzal 10

Hehe..jangan boring ya. Asyik-asyik makan di pizza hut je. Sebenarnya, memang pizza adalah makanan segera kegemaran ibu dan Mifzal. Abah Mifzal tak ada la minat makan pizza ni sangat tetapi

 4,618 jumlah dibaca