Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Calar


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Petang td ibu ms ambik kat taska, Mifzal Arsyad tidak ceria seperti kebiasaannya.. jika hari2 sblm, dari jauh pun dh nmpk mifzal melambai2 n memanggil ibu.

Tapi hari ni..Mifzal Arsyad kelihatan seperti mau menangis..ibu bertanya tp Mifzal diam je..ms tu ibu dh perasan dh..ada kesan calar kt pipi Mifzal..aduhai..kesian anak ibu..bergaduh dgn sapa pulak?

Ibu tak bertanya pun pd cikgu2 tu sbb ibu nk tunggu derang bgtau tp tak de siapa pun bgtau..

Dlm kereta, ibu masih lg bertanya dengan Mifzal..nk jugak tahu..dia berebut dgn sapa sampai calar2..katanya “xxxxxx buat”…ooo..ibu kenal budak tu..

X pe lah..budak2 gaduh tu biasa la tp kalu sampai calar balar ni..cikgu2 kena kena lbh alert la..mmg lah x senang menjaga anak2 yg ramai yg mcm ragam..tp dh tugas kn..kena lah buat.

Ibu x de la nk bising2 sbb mmg jarang sgt mifzal balik nga kesan calar cuma kali ni nmpk dlm..

Iby bapa pun x leh lepas tangan jgk..kawan sy, ibu pd anak yg dihantar ke taska tu juga pernah mengadu kt ibu psl anaknya kena cakar sampai berdarah..mgkin sbb kuku panjang kot..so ibu bapa kena la selalu potong kuku anak2 kn..takkan yg tu cikgu nk tlg buat pula..

Ok la..cukup dulu ibu membebel..entry ni sekadar luahan hati seorang ibu.

Gambar : kesan calar di muka Mifzal, w/pun x teruk sgt..tp tetap buat hati iby rs sedih.. 🙁

kesan calar

kesan calar 2

Posted from WordPress for Android

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. puanbee berkata:

    tulah dianya .. susah kalau mak sampai tk sempat tengok kuku anak2 .. kalau kuku pendek mungkin tk de calar2 teruk kan .

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge