Berebut PC !!!


Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera

hehe..tgk la dak mifzal ni..kalau ibu nak bertenet..mula la dia mengacau..lgsung x mau kasi can kat ibu..sibuk jer kan..budak kecik nih…

oleh kerana x mau mifzal duk tekan2 ini keyboard..terpaksalah ibu bukak citer mickey mouse clubhouse utk dia tgk sama..leh la ibu bertenet..tgk, mifzal sgt kusyuk nga citer mickey mouse nya..







Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


4 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    mamashasha —> tu la..pantang tgk ibu dia bukak pc..dia pun nyibuk sekali la..mickey mouse mmg kartun kegemaran dia..

    anys —> budak2 skang tu la..

    Mohd Fahmi —> hehe..terpaksala..

  2. Mohd Fahmi bin Hussain berkata:

    smpat lg brblogging tuu gne separuh screen..haha…

  3. anys berkata:

    tomelnya.. kecik2 dah pandai men komputer..
    canggih la bdk2 skunk..

  4. mamashasha berkata:

    ainey…berebut ngan mifzal ye…cute je aku tgk mifzal..dah beso dia….kemain lagi asyik layan mickey….mcm nak masuk dlm pc dah….hehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge