Ada Beza Tak?

Tadi, ibu duduk belek gambar-gambar lama Mifzal. Terjumpa gambar newborn Mifzal. Saja,  ibu nak bandingkan dengan gambar masa lepas lahir dengan sekarang. Ada sama tak? Orang cakap baby makin besar makin berubah mukanya. Betul ke? Jom compare. 😀

Mifzal Ketika Berumur 18 jam.

Gambar Sekarang

Mifzal Ketika Berumur 8 bulan.

Hehe. Ada beza tak. Ibu tengok macam tak banyak beza sahaja. Cuma beza muka jadi kecut kot sket. Masa lepas lahir, badan masih bengkak. Makin lama makin hilang bengkak. Dah serasi dengan suasana di luar rahim ibu kan. Hehe.

Jom Kongsi!

About Ibu Mifzal 1569 Articles
Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

Related Posts :



9 Comments

  1. to zie : hehe..yg tu mmg fact la..makin besar..ekeke

    to kak ai : hidung mifzal penyek kak ai..ramai yg tegur..takut susah nak bernafas..hehe..ikut idung ibunya..nak buat cemana..

  2. cam tak byk berubah le kan? tp pala dia masa baru lahir tu lagik bulat le compare skang ni cam lonjong skit. tang idung tu cute! mulat2 je idung dia! AKU GEGET KAU KANG!! eeeeeeeee..geram!!

  3. to kirana : hehe..x der berubah ya..ada yg ckp ikut muka aku, ada lak yg ckp ikut muka abah mifzal..tp muka aku nga muka abah mifzal lebih kurang je org ckp..

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge