Trip To Segamat


Pada 16hb Mei 2009 yang lalu, hari sabtu..(hehe..cam skema lak ayat nih)..ibu sekeluarga ke Segamat, Johor..tujuan nak hantar kereta kancil ibu untuk adik ibu yang mengajar kat sana..asalnya kete tu ibu pakai tp sejak pindah ke perak..ibu banyak guna keta abah bwk gi keje..so keta kancil tuh tersadai jer la..abah lakm..bawak motor je gi sekolah..so atas permintaan adik ibu..so keta tu ibu bagi kat adik ibu tu..kira sambung bayar la..sbb keta tu ada setahun lebih lg br abih byr bank..

masa pergi, kami pergi nga keta..n masa balik lak..kami amik keputusan untuk naik ketapi..lgpun dah lama tau x naik keta api ni..syokk..

gambar masa pegi x sempat amik..gambar keta pun x sempat nak snap..dah la br bertolak dr Sungkai..dak mifzal cirit-birit lak..sian adik ya..

so layan la gambar yg sempat kami tangkap…

“Amboi adik..nak tepon sapa tuh..

“Posing dik..x duduk diam dalam ketapi Ekspress Rakyat”

“Penat..tido dulu”

“lambatnya makanan siap..adik lapar ni”

“posing cute dr Mifzal Arsyad kat kantin keretapi Ekspress Rakyat



Jom Kongsi!

Related Posts:

  • No Related Posts
143 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


5 Comments