Pengeluaran Duit Paypal Ke Akaun Bank : Pengalaman Pertama


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Hari tu, ibu ada cerita kan pasal ibu dapat payment dari Infolinks kan..payment tu dicreditkan ke akaun paypal..so sblm ni x pernah berpengalaman dengan paypal ni..ada akaun dah lama tp baru skang ada nilai USD dlm tuh..sblm ni kosong je..hehe..jadi ibu pun try la nak keluarkan duit paypal tu ke akaun bank..

 

memula gabra jugak sbb 1st time kan..gamble je.sbb akaun paypal tu pun x verified pun..mujurlah..4 hari berkerja..duit pun masuk dalam akaun maybank..dlm email bgtau 2-3 hari berkerja..

untuk permulaan..nilai RM100 lebih ni dah banyak dah pada ibu..pasni nak kumpul la..setahun..tahun depan leh beli gadget..hahah..serius lah pasni nak simpan la duit blogging ni..nak beli sesuatu yg nmpak..seblm ni asyik x nmpk..hehe..

ps : skang ni rajin lak mencuba pelbagai iklan..hehe..ada yg okay x selain innity..leh sharekan..tq



Jom Kongsi!

Related Posts:

59 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


2 Comments