MAHA 2010


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


entry ni entry auto publish..ibu dah siap karang dah petang semalam…dan ketika ini…ibu di dalam perjalanan nak ke MAHA 2010 di MAEPS, Serdang.

oh…pergi bukan sekadar suka2….tp pergi sbg pegawai pengiring kepada peserta E-Kasih dari daerah ibu berkerja ini… 1 buah bas ya…

ibu dah pernah pergi tahun 2006 dulu…tahun 2008 je x pergi..dapat pergi pun sbb tugas la..kalau sendiri pergi..rasanya x kuasa nak pergi jejauh gitu…hehe..tahun ni x tau la cemana suasana di MAHA 2010..meriah mcm tahun2 sblm tu ke?

ok…sapa dah pergi MAHA..angkat keyboard…!



Jom Kongsi!

Related Posts:

  • No Related Posts
175 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


One Comment