MAHA 2010

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


entry ni entry auto publish..ibu dah siap karang dah petang semalam…dan ketika ini…ibu di dalam perjalanan nak ke MAHA 2010 di MAEPS, Serdang.

oh…pergi bukan sekadar suka2….tp pergi sbg pegawai pengiring kepada peserta E-Kasih dari daerah ibu berkerja ini… 1 buah bas ya…

ibu dah pernah pergi tahun 2006 dulu…tahun 2008 je x pergi..dapat pergi pun sbb tugas la..kalau sendiri pergi..rasanya x kuasa nak pergi jejauh gitu…hehe..tahun ni x tau la cemana suasana di MAHA 2010..meriah mcm tahun2 sblm tu ke?

ok…sapa dah pergi MAHA..angkat keyboard…!

Jom Kongsi!

About Ibu Mifzal 1569 Articles
Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

Related Posts :



1 Comment

  1. tak pernah pegi lg pun…
    tgk review kwn2.. jem la nak masuk sana. tu yg fikir bnyk kali nakpegi ke idak. dpt lak skrg.. asalkan ptg jek.. hujan…

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge