Baru Belajar!!

17 May 2010 Ibu Mifzal 11

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera korang…ibu kan sebenarnya..teringin sgt nak bermake-up2 tau..ibu minat sgt tgk wanita2 yang pandai pakai make-up….teringin gak nak cantik2 can derang… ibu kan..dr zaman budak sekolah […]

Akhirnya Ibu Tergoda Jua!!

6 May 2010 Ibu Mifzal 6

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera huhu..huhu..sebak sat….rs sgt menyesal ni….akhirnya setelah 12 hari berdiet tanpa NASI…ibu tergoda jua….apa la ibu ni..br 12 hari pun dah x leh tahan… ades…pas makan […]

Diet & Berat Badan

4 May 2010 Ibu Mifzal 12

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ok…mungkin ada yg dah tau kan..ibu skang ni on diet..tgh mencuba untuk menguruskan berat badan ibu yg sememangnya sgt berat ni..huhu….ibu dah ada buat entry […]

Buku Catatan Apa?

1 May 2010 Ibu Mifzal 1

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera  :: buku apa ni? :: korang agak2 kan..buku apa ni… yang ibu tulis situ..”BUKU CATATAN D” AINEY D tu x abis tulis..tetiba plak pen tuh x de […]

Pagi Yang Bersemangat & Sihat

25 April 2010 Ibu Mifzal 5

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ibu rasa..pagi ni adalah pagi yang ibu rs bersemangat & sihat…kenapa? sbb ibu amik masa untuk bersenam..(hehe..poyo ibu..ni..yg ni ..pun bak citer ihik..x pe suka […]

Semalam Dalam Sejarah

22 April 2010 Ibu Mifzal 3

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ihik…cam apa je..tajuknya..semalam dalam sejarah..mmg sejarah la jd nya..sbb semalam nga rasminya ibu bersenam…kalau korang nak tau..ibu dah lama tinggalkan acara senaman ni..sejak dr tingkatan […]

Gatal-gatal Mata or Sakit Mata?

16 April 2010 Ibu Mifzal 4

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahterarsnya..dah 3-4 hari ibu mengalami sakit mata ni..cuma yg peliknya..sakit mata tu belah malam je..ibu balik keje..dlm pas maghrib..ibu mula rs mata ibu ni gatal2..bila dah […]

Seminggu Dengan JUS MATE 5

13 April 2010 Ibu Mifzal 6

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ingat lg x entry ttg diet ibu dulu..boleh baca SINI ok la..dah seminggu ( 7 paket) dah ibu minum JM5 ni..n..menahan godaan makanan yg boleh […]

On Diet..!!

7 April 2010 Ibu Mifzal 5

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera aduss…perit perut menahan lapar…pasal apa la susah tul nak kurus ni…huhu..teringat zaman masa anak2 dara dulu..mmg la ibu x kurus mana masa dulu..tp ok la […]

Agar Diri Dicintai

13 March 2010 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahteraibu nak share artikel mengenai “Agar Diri Dicintai”…jom baca  FITRAH kehidupan, manusia memiliki sifat-sifat yang dikagumi sehingga membuatkan diri mudah didampingi dan disanjung tinggi oleh insan […]

Tak Ada Cara Mudah Untuk Kurus!!

6 March 2010 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahteraibu nak share pengalaman ibu..ibu ni mmg bermasalah dengan berat badan ni..nak naik senang sgt..nak turun kemain susah..sebelum kawen..ibu ada jumpa dgn doc..untuk kuruskan badan..doc bagi […]

Strategi Tidurkan Anak

31 January 2010 Ibu Mifzal 6

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera.. Anak ibu, Mifzal Arsyad sgt2 sudah nak tido..walaupun sebenarnya dia dah mengantuk..kemahuannya bermain sgt tinggi berbanding tido..pening ibu dibuatnya..selalunya kalau ibu kul 10 mlm dah […]

Huwaaa….Sakitnya!!

28 September 2009 Ibu Mifzal 9

uhuk….niat dihati mmg nak cerita pasal raya..tp kena tangguh lg…keadaan ibu yg x berapa selesa ini membataskan ibu..huhu..ayatnya.. ibu sakit tekak ni…tercekik tulang ikan tongkol..huhu..hari ni masuk hari ke-4 dah..lum […]

Aduhai…Tolong lah..

21 August 2009 Ibu Mifzal 12

x tahu la kenapa..sejak baik dr demam ni..ibu selalu sgt rs mual n nak muntah..muntah tu kadang2 la..tp rs nak muntah tu selalu sgt…mmg sejak demam hr tu..ibu x de […]