Bajet 2011 : Alhamdulillah..Dapat Jugak RM500 Seorang


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


:: pic dr google ::

okey..pembentangan bajet petang td..ibu x berkesempatan tgk…w/pun pd asalnya…mmg excited nak tau ada bonus ke x…

hmm…bonus x de..tapi tepat seperti firasat ibu..ada juga habuan utk kakitangan awam sbyk RM500 bagi bantuan persiapan anak2 sekolah…w/pun ibu blm ada anak yg bersekolah..tp bantuan ini amat disyukuri kerana sekurang2 nya bertambah la perolehan keluarga w/pun utk 1 bulan je kan..hehe

orait jgk..sbb ibu n abah masing2 gomen staff..so..total up..kami akan dapat RM1000/=
alhamdulillah..buleh la simpan duit ni nnt..x kisah la w/pun bonus x da kan…

satu lagi yg buat ibu suka bajet 2011 ni sbb cuti bersalin skang jd 90 hari iaitu cuti bergaji penuh…yahoo…ceh..excited mcm la awak nak beranak ya….hehe..kena rancang2 la bila leh amik cuti tu ya….kah..gelak besar ibu..

ok..hal2 lain ibu x alert sgt…kalu korang nak baca laporan penuh bajet ni..leh klik link ni..

Dahlia Journal : Laporan Penuh Bajet 2011 | Rumusan Teks Ucapan Pembentangan Bajet 2011



Jom Kongsi!

Related Posts:

72 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


2 Comments