Tayang Menan Mifzal Lagi


hehe…sejak ada kamera ni..rajin la ibu amik gambar…ni lak saja nak tayang menan ketapi mifzal yg ibu beli kat kelantan…murah je RM25.00 je…
“Electronic Flip Track Train”
“Ini la ghupernya ketapi tu..”
“MIfzal..bukan main pun..ralit tgk tv..pastu kat tangan tu main tasbih”
“haha..seksi lak dak mifzal..baju mana dik?”
“uik..cam anak cina lak..”
“boring main ketapi..main kotak lak…”

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


4 Responses

  1. ibu_umairah berkata:

    budak kalau usia macam nie…memang suka dengan barang permainan…….

    suka jer nampak kan dapat toys kereta api….

  2. alyyani berkata:

    BESNYE IBU MIFZAL SELALU BELIKAN MAINAN 🙂

  3. KasiH berkata:

    Seksi ooo…cantik tren dia…colorful…

  4. fazilzura berkata:

    ayoyo seksi nye mifzall..
    pehtu mmg nmpk cm anak cino dh tu.
    banyak tui mainan dia yek

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge