Semalam Dalam Sejarah


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


ihik…cam apa je..tajuknya..semalam dalam sejarah..mmg sejarah la jd nya..sbb semalam nga rasminya ibu bersenam…kalau korang nak tau..ibu dah lama tinggalkan acara senaman ni..sejak dr tingkatan 4 lg..masa zaman anak dara dulu..ibu aktif bersukan..for sure la mmg kena bersenam dulu..kan..ibu kat sekolah main hoki..wakil daerah..ms sekolah rendah..sampai gak la ke pemilihan wakil negeri..tp x dapat..huhu..kawan ibu sorang je dapat..yg lain..semua dr sekolah lain..

semalam ibu berskipping…dapatla 100 kali..berskipping x sampai pun 15 minit hehe..tp best sgt sbb berpeluh sakan..dah lama ibu x berpeluh cam tuh..badan pun rs ringan..napa x leh wat lama senaman tuh? ada la sorang budak kecik ni..sibuk gak nak melompat2..ibu takut terkena tali tuh kat mifzal..punya la mifzal tersengih2 tgk ibu dia melompat2..dia pun nak lompat jgk..hehe..tp mmg sgt2 seronok..insya Allah hari ni up lg..bilangan skip nya..hehe…

caiyok ibu…caiyok..ibu nak kurus

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


3 Responses

  1. gooseberries berkata:

    chayok2..hee saya suka skipping, tp skang da x leh lama2 cam dulu lagi..haha =))

  2. fazilzura berkata:

    chayok2 …

    aku x leh skiping, rs smcm jek .. rela joging ..

  3. Mr Kamikaze berkata:

    teruskan bersenam…demi menjaga kesihatan..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge