Selamat Tinggal Rumah Sewa Lama!!


30hb Jun 2009…last day kat umah sewa lama..01 Julai 2009 dah hantar kunci kat tuan rumah…uhuk…sedih ke nak tinggal umah ni?..hish..dak aih..x sedih pun..lg pun ibu duk situ br 2 tahun..dr tahun 2007..kira lepas nikah..abah terus sewa umah ni..tp ya..kira ada gak la kenangan kat umah tu kan..mifzal pun setahun gak duk situ membesar..dah la dekat nga umah mak dia (pengasuh)..dulu ujung minggu selalu gak pengasuh mifzal amik mifzal..skang ni x de la kot..dah jauh..


entry ni..hanya ada gambar umah lama.. hari2 terakhir mengemas umah lama..
:: Ruang tamu yang dah licin..barang2 cam sofa dah diangkkut dah ::

:: ni la tukang kemas umah ni.. ::

Gambar bawah ni lak..adalah ruang bersantai untuk tgk tv kat umah sewa baru ibu..(ps : sofa biru n kabinet tv adalah milik tuan umah..depa suh pakai..ihik..ok gak..kalau x mmg nampak kosong sgt umah tu..sbb barang kami x banyak)..untuk gambar2 seterusnya..tunggu la entry akan dtg..sbb ibu lum snap lg.lum siap mengemas ni lg..

:: layan je la..gambar ni jer yang ada..ya..ihik… ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


6 Responses

  1. Bed berkata:

    gud bye umah lame……mesti mifzal pun rindu kat umah tu….

  2. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    to Ibu_Umairah : ha ah..x lama pun sure ada kenangan gak..

    To fazilzura : x de la jauh sgt..dlm 3 km jer..kat sungkai gak.

    to alyyani : ha ah..mmg x larat..dah seminggu pindah barang kat umah baru ni..tp still x siap lg mengemas..

    mifzal tgk animal mechanical kalau x silap..channel PHDC je yg mifzal tgk nga kusyuk..channel katun lain dia x layan..yg paling dia suka mickey mouse clubhouse..ibu dia lak minat dibo the gift dragon..ihik..

  3. alyyani berkata:

    letih kan nak pindah2 umah ni. alya da lama tak pundah umah. tak dpt bayangkan cmne nak pindah umah satu hari nanti. sure tak larat nak mengemas.

    p/s : mifzal tgh tgk cite ape tu kt playhouse disney?

  4. fazilzura berkata:

    tata umah lama…

    sure umah tu sedih .. huhuhuhuhu

    ** umh baru ni kat ner plak

  5. ibu_umairah berkata:

    dah good bye umah lama yer..walaupun baru 2 tahun,tapi mesti ada banyak kenangan manis kan………

  6. ibu_umairah berkata:

    dah good bye umah lama yer..walaupun baru 2 tahun,tapi mesti ada banyak kenangan manis kan………

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge