Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Pernampilan Terbaru Fida Ibrahim Dengan Imej Berskaf


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

hosnestly lah..ibu mmg rs penampilan terbaru Fida @ Rafidah Ibrahim dengan gaya berskaf ni agak pelik…sbb apa? sbb kenal dia (dlm dunia hiburan) dengan imej bertudung litup (w/pun baju agak fit jugak..)

“Orang suka mentafsir sesuatu yang tak pasti. Sebenarnya imej skaf ini adalah percubaan saya. Lagi pula saya tak mahu kekal dengan satu imej sahaja.”

“Saya sudah lama memakai skaf, mungkin ramai yang tak perasan. Saya selesa dengan imej ini. Tidak ada kena mengena dengan apa yang terjadi dengan hidup saya.”

“Mungkin orang nampak imej baru saya ni di saat diri saya diuji . Tapi imej ini tidak akan kekal lama keran fesyen selalu berubah-ubah. Mungkin setahun dua lebih saya tak pasti. Mungkin ada yang suka dengan imej ini dan ramai yang akan kritik. Saya terima semuanya kerana setiap pembaharuan dalam imej pasti akan ada yang kritik. Dari situ kita nampak kelemahan dan kekurangan diri kita” – Fida Ibrahim

Sumber : Nurizspace

alasan bila mana seorang artis yg bertudung tapi membuka sedikit tudungnya dengan alasan fesyen bagi ibu alasan untuk tidak menampakkan hipokrit..tp hakikatnya..?

kdg2 ibu terfikir gak..kena nak ubah penampilan yg dah ayu dengan tudung n bukak aurat? leher seorang perempuan tu aurat ya pada siapa yg x tahu…wajib ditutup dari padangan lelaki2 ajnabi…sayang lah..dah elok2 bertudung..tup2 nak bukak (w/pun sket)

rasanya ramai peminat fida yng x gemar dengan imej terbaru ni.

ps : hmmm…kalau dah nama artis…!
Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. ban kaya berkata:

    percubaan untuk mendedahkan aurat ke????????
    waweeeeeeeeeeeeeeeeeeee….

  2. nuar berkata:

    suara juga aurat ,,,

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge