Menu Hari Ini


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera.

Hari ni ibu sekeluarga  tak makan makanan yang berat. Abah Mifzal beritahu tak mahu makan nasi. Pagi tadi pun sarapan beli kat pasar minggu belakang rumah, sarapan dengan roti john, ais krim dan bebola ketam. Lebih kepada makanan ringan pula. Hehe.

menu tengah hari kuew tiaw goreng

Kuew tiaw goreng simple.

Makan Tengah Hari

Tengah hari pula, dek kerana Abah Mifzal cakap tak mahu makan nasi. Jadi,  ibu pun malas lah nak masak nasi kan. So, menu makan tengah hari kami cuma kuew tiaw goreng dan puding kaya coklat  sahaja.  Simple dan ringan kan? Tapi tetap mengenyangkan.

rich chocolate pudding.

Puding kaya coklat @ rich chocolate pudding.

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


3 Responses

  1. Grow2g3th3r berkata:

    bagilah resepi puding tu.. sedapnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  2. ZiE berkata:

    tak makan nasi pun berasap jugak dapur ko kan ainey. heheheh nampak sedap pudina ko.. nyummyyy

  3. ai berkata:

    sentap takak aku tengok puding kau ni…betul2 ‘rich’! ;P

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge