McD


Auto-Publish

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera
kalau korang nak tau..mmg dah lama ibu x makan McD..walhal..ini la fastfood kegemaran ibu..berbanding dgn yg lain..

so kebetulan..ari ahad lepas..ibu n abah ke Ipoh…abah ada kelas..ibu cam biasa la..peneman setia..mifzal lak..duk nga pengasuh..ibu x bawak la mifzal sbb ukan utk pi jalan2 kan..nnt kesian mifzal menunggu abahnya keboringan cam ibu..

ibu ingat kelas abah sampai ke petang..uper2 2 kelas petang abah tu cancel..so leh la balik awal..ms nak balik tu lalu Giant Tambun..so singgah la sekejap..tgk kat giant..x de yg menarik.. sbnrnya bukan nak bershopping je..saja2 cuci mata ..so ibu ajak abah pi JJ Kinta City..leh tgk wayang sekali..hehe..ibu pun dah lama x tgk wayang ni..so..kami tgk la citer ‘The Book Of Eli’..atas permintaan abah..

after tg wayang..kami ingat nak makan McD kat JJ tu sekali penuh la plak..kami pun pi la cari McD yang berdekatan..

 

:: ini la hidangan kami ::
 :: big mac..utk ibu..dulu suka double cheesebeger..skang rs cam x cukup la..tu yg makan big mac tuh..haha ::

:: air ni dah ditop up sbb yg asal..dah tumpah..ibu terlanggar..haha ::

:: abah yg terpaksa mengikut ibu makan McD.. abah x minat McD ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    bed —> hehe..jom makan McD….

  2. mamashasha berkata:

    wahhhhh tiba2 je aku rasa nk mkn mcD….HUHU

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge