“Ibu, Mintak Maaf…Ibu Suka Marah”


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Mifzal Arsyad sekarang dh besar n dah macam2 peel dia yg kdg buat kesabaran ibu menjadi nipis..

Bila dh hilang sabar..mmg kena marah la budak kecik ni…bila kena marah..pandai lak merayu..ayat favorite dia bila ibu marah…“Ibu, mintak maaf, Ibu suka marah”

Huhu..bila dgr anak ckp mcm tu..terus rs luluhnya jiwa ibu..menyesalnya marah2 Mifzal…TAPI…peel anak ni bukan leh dibiarkan…sejak masuk Taska ni..peelnya semakin menjadi2..kalu dulu x pandai nak sepak2 ni kecuali sepak bola..tp skang..sekat je keinginan dia..mula la dia sepak n cubit ibu..sambil ckp “eiii.geramnya saya..geramnya”…skema plak tu ayatnya…bila ibu mengadu kat abah..abah ckp tu tiru kawan2 la tu..bukan nak menuduh..tp ibu ada nmpk kat taska budak2 kecik ni main sepak2 sesama sendiri..huhu..mmg la derang bergurau2 tp rsnya x leh dibiarkan..

hope anak ibu ni jadi anak yg soleh n selalu dengar ckp ibu n abah..ibu sayang adik…

mifzal asyad

Posted with WordPress for BlackBerry

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge