Gambar Tunang Rozaliya Mat Lazim


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

tgh2 berblogwalking semlm…singgah ke blog Cikgu Dahlia..ada entry ttg tunang Rozaliya Mat Lazim yg hilang tuh… ini la rupernya

Sumber Gambar dari Blog Cikgu Dahlia : Gambar Tunang Rozaliya Mat Lazim

hmmm..hope dia ni x la terlibat…kan..tp kalau tgk dr segi air mukanya.mcm x risau je tunang hilang..cam ada senyum2 plak..mungkin sbb nak masuk paper kot..kene la control macho ya dak..

bukan apa ..skang ni org yg kita percaya pun boleh jd org yg paling kejam kan..tp mintak jauh la dr terjadi kepada kita n keluarga kita….

mari kota doakan Rozaliya ni selamat pulang kepada keluarganya..

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


1 Response

  1. SyUhAdA berkata:

    x tau la sape yg slh..
    nmpak cam tunang dia..
    tp..xtau btol ke tak..
    tggu dan lihat je lah..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge