Doa Buka Puasa


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Dah x sampai sejam lagi, umat islam yg berpuasa akan berbuka puasa….Alhamdulillah, puasa hari ni x banyak cabaran dan dugaan..x rasa letih pun..lapar tu adalah rs jugak sket tp apa la sgt rs lapar tu dibandingkan dgn org2 yg x dpt makan n kebuluran..

Dah dekat nak berbuka ni..so, ibu nak share lah doa buka puasa….kepada yg x ingat leh la google kt blog ni.. 😀

Selamat berbuka puasa ya kawan-kawan

Posted with WordPress for BlackBerry

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge