Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Berat Turun Dan Berat Naik Dan Berat Turun !!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

ok…lepas raya mmg biasa la kan…berat badan naik..sama la cam ibu…bulan puasa hari tu..turun 4 kg gak le..even bulan puasa..selera makan ibu mmg bertambah2…ibu ingat puasa hari tu berat ibu x turun..nasib baik turun…gk..mungkin gak selalu amalkan pakai detox..berat x naik..w/pun masa bersahur nga berbuka tu makan dgn x hingatnya…huhu..masa timbang berat asyik tersenyum..hehe

masa ibu balik kg time raya hari tuh..ibu lupa nak bawak balik sekali detox..so..seminggu tu mmg x berdetox la ibu…pas tu selera makan lg la bertambahkan..dah raya..mcm2 menu ada..bahananya…berat ibu naik semula..huhu…wah le wat experiment ni..pakai detox nga x pakai detox cemana kesannya..heheh..

tp x per..skang ni amalkan pakai detox lg..nampak ada penurunan sket la..even x banyak..kalau diet mungkin cepat sket turun kot..lg pun mmg detox yg ibu pakai ni..membantu jgk la. kepada penurunan berat badan..

buat apa berdiet sampai x makan..mcm ibu diet nga JM5 hari tuh..tp bukan x makan lgsg..menu ibu dulu..2 keping roti pg..2 keping roti ptg…lebih seminggu x makan nasi..tp berat turun sket je..x sesuai kot..tp nga Jun Gong Detox ni..ibu x diet pun..ibu makan nga jayanya..n mmg x de niat nak berdiet2 dah..alhamdulillah berat ada jgk turun..sket2 turun x kisah la kan…dr kita tahan lapar mcm tuh..

:: dengan Jun Gong Detox..x payah diet yg melampau..hehe ::

eh..terpromote detox plak..post ni ibu nak cerita berat ibu je…turun, naik & turun semula…hehe..yeahh!!!

:: eceh..nak sellitkan jugak gmbr ni..hehe ::

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


3 Responses

  1. ardinihumaira berkata:

    😉 dni penah cuba gak sis… hehe.. tapi dni pakai kejap je sebab tak buat tdo.

  2. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    @toyolkiut

    ingat..thanks..

    sbenrnya tempoh pemakaian bergantung pd individu..kalau bdn yg banyak tokdin mmg kena pakai berulang la..disarankan sekurang2 sebulan..sy punya pun masih hitam cuma kurang la sket dr memula pakai dulu..utk pengetahuan TK..sy dah 2 bulan mengamalkan detox ni….mmg dpt rs bdn sy mmg byk toksin ni…ya la hidup dah berpuluh2 tau..dah terdedah pd byk racun2 di persekitaran…

    alhamdulillah..lepas pakai ni..mmg bdn rs segar je…

  3. toyolkiut berkata:

    igat x TK yg order 4 bungkus tu? ye.. dh 4 hr pkai detox biasa, itam legam lg le,..yg gold tu bg adik pkai sbb badan ia tembam skit..sama la..itam legam jg..agaknya kena detox lg bbrapa minngu ni..minggu dpn order lg ye..simpan stok tau..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge