Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Baju Mickey Mouse Mifzal Arsyad


ingat x baju yg ibu order ngan ryn a.k.a mama adam? hehe..dah sampai dah tengahari semlm..punya la excited ibu..sbb keje tgn ryn mmg tip top la..cantik n cute sangat..so sesapa berkenan jgn lupa order nga ryn ya..

jom kita layan gambar mifzal n mickey mouse tee tu ya…





haha..ini la antara gaya mifzal tgh pakai baju mickey mouse tu…sbnrnya ada lg gmbr yg nak ibu upload tp x dan nak upload semlm sbb tgh2 mengupload tu..mifzal tutup suis laptop ni..hehe..mifzal mmg pantang nampak suis…sure nak main..

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


8 Responses

  1. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    to zie : ihik..cantik eh..ha ah..keje tangan ryn mmg tip top..ko order la utk hana 1..aku ni pun ingat nak order lg..tp tunggu gaji lak..ihik..ha ah mifzal dah besar n ko jgn lak syorkan suh bg adik kat dia..ihik..lum masanya lg..hehhe

  2. ZiE berkata:

    cantikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sgt cantik… mifzal dah besar la ainey..engsemmm

  3. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    to nur : boleh..boleh..order la nga ryn..hehe

  4. nurshah80 berkata:

    cantik cantik hehehe irfan pun nak satu la hehehe

  5. Ibu Mifzal Arsyad berkata:

    to bed : cantik eh..order la utk shasha 1.

    to ryn : aku pun memula wisau gak..nsb baik padan..ihik..tp nnt nak order lg..kena saiz besar sket..takut x leh pakai lama..

    to alya : ihik..maceh auntie alya..

  6. alyyani berkata:

    hehe..ngam2! hensem mifzal..

  7. KasiH berkata:

    Wahhhh…ngam2 ngn mifzal…aku dok riso kecik je…

  8. Bed berkata:

    cantekkkkkkkkkkkk baju mifzal…..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge