Baju Merah Untuk Cik Note

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Hehe…petang td..masa keluar pi pekan jab..sempat lagi menyambar bajh baru untuk cik note..bukan cik note sblm ni x ada baju tp bajunya berwarna putih..tau lah kan warna putih kalau digunakan oleh org comot mcm ibu ni..mmg akan jd comot cam tuan dia jugak lah..hehe

casing galaxy note

Cantik tak warna merah? Hehe…Biasalah benda baru mmg dibelai dan dimanja la..cuba dan lama nnt..hehe..sure kembali comot..

Ps : murah je rege baju cik note tu.. :p

Jom Kongsi!

About Ibu Mifzal 1569 Articles
Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

Related Posts :



6 Comments

  1. cik note dah berbaju yer…:)cantik…sedara saya ramai juga yang berbaju merah, takder warna lain…memang merah paling sesuai….:)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge