Berita Sensasi : Budak 3 Tahun Jadi Pemain Bola


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


ihik.. x yah cerita panjang…korang baca akhabar kat bawah ni..

ihik..mifzal masuk paper…ni bakal ganti safee sali ni..

:: ada gaya x?

:: video lama..video baru x leh upload…size besar sgt..hehe…

ok..ibu mmg x minat sukan..tp kalau mifzal nnt bila besar nak jd pemain bola( kalau tgk dr segi minatnya yg hari2 berkepit nga bola n layan dvd bola kampung je)..ibu x kisah..tp pelajaran jgn lupa..jadilah ahli sukan yang berilmu..hehe

ps : ibu selalu bersarapan pagi dekat kedai ayah safee sali tu..kat jalan temoh…simpang nak masuk taman bukit indah, tapah..kedai yg bawah rumah tuh..ibu baru tau rupenya pakcik sali tu ayah pada safee sali..hehe



Jom Kongsi!

Related Posts:

  • No Related Posts
108 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


One Comment