Berita : Lagi Bayi Didera Pengasuh


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

aduhai..sgt tension baca berita2 begini..hangin dan emosi jadinya tau…

Bayi Terlantar Diazab Pengasuh

Bayi Malang Didera Pengasuh

PASIR GUDANG: Seorang bayi lelaki berusia tiga bulan, patah tangan dan kaki kiri hingga terpaksa ditahan di wad kanak-kanak Hospital Sultan Ismail (HSI), dipercayai didera pengasuh di sebuah rumah di Taman Bukit Dahlia di sini, Jumaat lalu.

Kecederaan mangsa, Muhammad Zafran Anaqi Muhammad Razali atau Zafran dikesan bapanya, Muhammad Razali Hamzah, 32, ketika membawanya keluar dari rumah pengasuh yang juga jirannya kira-kira jam 12.30 tengah hari.

Muhammad Razali yang juga warden Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK) di Johor Bahru berkata, dia bersama isteri, Salmah Aya, 31, seorang guru, pada mulanya cuba memujuk Zafran selepas bayinya itu tidak berhenti menangis selama hampir sejam.

ps : kenapa la sekejam ini manusia? Apa lah dosa baby tu sampai didera sebegitu..sampai patah riuk dibuatnya….



Jom Kongsi!

Related Posts:

  • No Related Posts
238 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


7 Comments

  1. azie

    kesian nya . saya pun kerja kat rumah mengasuh anak org tapi saya nak marah pon takot ni kan pula nak uisik. saya tinggal kat jln pulasan kota masai kalau ada sape sape nk antar ank saya blh jaga . cll saya 0127188290