Tukar Kerjaya Lah Pula!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Cuti sekolah ni, ibu mengambil kesempatan buat kerja sambilan…tapi kerja sambilan ni lgsg x de kena mengena dengan kerja hakiki ibu….upahnya x de la besar pun…tp cukup lah untuk kenyangkan perut….hehe…

kerja sambilan memeriksa kertas ujian anak-anak murid sekolah Abah Mifzal lah…hehe….pandai ke ibu periksa?…eleh..pandai la..setakat soalan budak darjah satu leh la ibu tanda..hehe..kalau yg tahun 5 tu kena la tanya pada yg pakar..hehe..dah skema jawapan x de…

 

bukan kertas soalan murid tahun je…tp tahun 2 dan 5 untuk 3 kelas…banyak jgk tu…

lepas dah penat menanda…Abah Mifzal belanja makan chicken chop je…huhu..okay lah kan..kenyang perut..hehe.

Posted from My Samsung Galaxy Note

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


5 Responses

  1. Juan berkata:

    kerjaya membantu sesama sendiri memang baik
    Jom baca entri di blog Juan : Tarikh Bulan Puasa Ramadhan Malaysia 2012My Profile

  2. Hafizul berkata:

    Hehe..kerja sambilan yang mengenyangkan..
    Jom baca entri di blog Hafizul : Sukarnya Menambat Hati GoogleMy Profile

  3. shraqs berkata:

    Oklah tu, chicken chop pun cukup la dulu lain kali bleh mintak lain plak 🙂
    Jom baca entri di blog shraqs : Cara – Cara Upgrade Bada 2.0 Ke Samsung Wave GT-S8500 (DXLD1)My Profile

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge