Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Sinetron Nada Cinta Di Astro Ria Tak Habis Lagi Ke?


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Ibu selalu tertengok sekali imbas sinetron Nada Cinta ni, bila mengalih siaran di TV. Ibu mmg tidak mengikuti drama Indonesia ini, ntah kenapa skang ni mmg agak kurang minat tgk cerita2 remaja ni..al-maklumlah..umur ibu pun dah nak cecah 34 tahun dah tahun ni..zaman remaja dah lama berlalu pergi..

serius best ke citer? best la kot kan sbb ramai peminatnya, salah seorang peminatnya adalah ayah ibu, ayah ibu mmg minat sinetron Indonesia ni..mmg selalu ikuti..hehe..sambil menaip ni terbayang gaya ayah ibu kusyuk menonton drama indon..hehe

ada google td..mak aih..panjang betul drama ni ya..sampai beratus-ratus episod.. 224 episod kesemuanya..tu sbb belum habis lg tu kan..w/pun tiap2 hari tayang kan..

kalau sapa berminat nak tgk tu leh klik LINK INI dan untuk sinopsis leh KLIK SINI

ibu mmg surrender..x lalu la nak tgk drama2 yg banyak sgt episod ni..tambah2 skang mmg sgt jarang mengikut drama2 ni..okay la..selamat menonton ya.

ps : apa drama baru skang ni ya? agak ketinggalan dah..!!

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


4 Responses

  1. Bruce Docker berkata:

    Dalam banyak perkara, kita mahu kualiti dari kuantiti. Jikalau sesebuah drama itu pendek dan berkualiti akan ramai lagi peminat pada masa akan datang.

    Tapi jika episod drama itu terlalu banyak akan menyebab drama itu membosankan peminat dan untuk drama masa depan, peminat akan berkurangan, mereka akan berfikir…ha ! Enggak bisa mengikuti drama indonesia…terlampau panjang. Pemikiran ini akan membunuh industri drama indonesia.

    Jadi, produser produser drama indonesia pikir pikir la, nanti semua peminat akan beralih perhatian kepada drama korea

  2. Bruce Docker berkata:

    drama indonesia tidak mcm drama korea, sudahla terlampau panjang dan watak seperti Bapak Faris terlampau naif yg membosankan menonton. Dalam dunia realiti watak Bapa Faris Faris adalah tidak realistik, pecaya saja apa org cakap. Drama Korea memang best, pendek dan lebih realistik apabila mempaparkan liku liku hidup harian……drama Indonesia membosankan

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge