Sherry Merlis Dan Ash Kahwin?


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

terbaca artikel kat Rotikaya.com mengenai gambar perkahwinan Sherry Merlis & Ash…betul ke? ok jom tgk gambar di bawah ni

boleh percaya jgk kan mcm gambar perkahwinan…Sherry Merlis pun siap berinai..kalau setakat bertunang..x kan nak berinai bagai…lg pun x kan ms bertunang perlu cium2 dahi…belum sah lg…mana leh pegang2..hehe..w/pun zaman skang bukan kisah pun kan setakat pegang2 tu….org lain la..tp ibu kisah..dosalah…ihik…

sejauh kebenaran gambar perkahwinan ini x dpt disahkan..Rotikaya.com pun ckp x de maklumat yg lengkap..apa pun..kalau betul, kita doakan mereka bahagia lah..

ps : hehe..byk lak entry bergosip petang ni..layan je la..

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. puanbee berkata:

    maklumat tak sah ye .. hehe nikah kot tu ..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge