Setelah Hampir Sebulan Memakai Set Percubaan Nouvella Visage


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


boleh dikatakan ibu rasa berpuas hati la setelah hampir sebulan memakai Nouvella Visage (entri sebelum : Set Percubaan Nouvelles Visage (NV) )….sewal seminggu sudah nampak hasilnya…kulit muka mengelupas tp x ada lah nampak ketara sangat kalau tengok dari jauh..kalau duk telek muka tuh mmg nampak la..ibu kata mengelupas halus..istilah sebenar, ibu tak tahu..hehe

hari ni nak tayang gambar ibu…after dekat 3 minggu guna Nouvella Visage ni…

:: gambar ini ibu tidak memakai sebarang makeup kecuali calitan lipstik nipis dan eyeliner yang x berapa terang…::

ok..sebelum tuh abaikan ketembaman ibu…ihik…ok x resultnya?…bedak n sebarang makeup tebal ibu x pakai pun..sbb ibu tau kalau ibu pakai ibu akan nampak lagi comot…uhuk…ya la org x reti makeupkan..kalau makeup sure nampak cam makeup kampung…huhu..

yang paling ketara perubahannya yg ibu rasa adalah kelicinan kulit, warna kult dan juga lebam dibawah mata yang makin berkurang…

kalau korang rasa ok..try la Nouvella Visage ni..

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


1 Response

  1. Eryati berkata:

    apa kelebihannya kak?

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge