Mood Raya?


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

seminggu lagi nak raya..sure mood raya dah datang kan….macam mana nga persiapan raya korang? dah 100 % siap ke?

kami? huhu jgn ditanya…persiapan raya belum dibuat..baju raya, kuih raya, apa je la pasal raya belum ada..opsss..silap2!!..kuih raya ada dah 3 jenis…yg tu jelah..yg lain2 belum..mood nak raya mmg belum dtg lg..x tau la napa..mungkin sbb duit dah banyak abih digunakan utk bayar insuran keta dan overhaul keta..huhu..jawabnya..duit bonus n gaji yg dapat licin la..ya la sbb gaji pun ciput je..bukan byk cam korang….huhu..

raya kali ni pun beraya kat sini dulu..raya kedua baru balik kampung ibu, insya Allah..tu yg makin buat mood raya lambat nak dtg tu kot…huhu

x pe la..jom kita dengar lagu raya la..mana tau kot2 mood raya datang..

ps : selamat hari raya 🙂

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge