Mifzal Arsyad & Air


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Dulu..mifzal dan air mcm kawan,
Sekarang..mifzal dan air jadi musuh.

Dulu…setiap minit ckp nak mandi..
Sekarang..berjam memujuk blm tentu mau..

Ok..abaikan pantun 2 kerat ibu yg x sama hujung tu..hehe..kita cite psl mifzal ya…

Ibu pun pelik sbb akhir2 ini sgt susah nak mandikan mifzal..napa tah..bila diajak mandi..terus menangis..sambil ckp x mau mandi..puas pujuk x mau..kena la paksa..dgn ibu pn basah sekali..menangis x mau mandi tu mcm air tu menyakitkan je..huhu

Bila ditanya..”adik..napa x mau mandi? Jawabnya ” x suka mandi..sejuk” sambil buat gaya kesejukan..eh..mandi nga air suam pun sejuk ke dik?

Yang kelakarnya bila nak mandikan dia, mmg kena pegang nga agak kuat sbb mifzal meronta2 x mau mandi..sambil mulut merayu..“lepaskan saya..sudahlah…x mau sudah”...hehe kalu jiran dgr mau depa ingat ibu tgh mendera anak..huhu..mifzal..mifzal…bila ibu ckp dah sudah mandi..terus berhenti menangis..elok je la pas tu..boleh gelak2 cam td x de menangis..huhu…

image

Posted by Ibu Mifzal Arsyad  from WordPress for Android using HTC Wildfire

Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge