Mifzal Arsyad & 1, 2, 3


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

ok…seblm tuh..sengetkan kepala…


alhamdulillah…mifzal dah kenal 1,2, 3 – 10


sedar x sedar…dah 2 tahun 10 bulan dah anak teruna ibu ni…cepat je masa berlalu…orang lain dah beradik…mifzal bila lagi? hehe..tanya diri sendiri…ntah la..x tau la..

perkembangan fizikal n mental mifzal sgt bagus pada ibu..cuma akhir ni2 badannya agak susut sbb lebih 3 minggu batuk diselang- seli dengan demam n muntah..skang alhamdulillah..batuk muifzal dah berkurangan…dan semakin pulih..

mifzal sangat sukakan muzik..dan cartoon..bangun pagi..celik mata..terus sebut cartoon…satu lg yg paling digemarinya adalah bola..ke sana -sini sure bawak ball..mcm gaya menyepak bola mifzal tahu…ibarat..bola n mifzal mmg x dpt dipisahkan..hehe..

tahun depan dah nak masuk 3 tahun…ya..anak ibu dah makin membesar….good boy sayang…!!

ibu, abah sangat-sangat sayangkan mifzal arsyad…


Jom Kongsi!

Ibu Mifzal

Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.


2 Responses

  1. el berkata:

    heheh tya diri sndiri bila ibu nk bg adik kt mifzal eh..kahkahkahhh pelan2 kayuh..rezeki ada lah tu nti..ko plan x?

  2. fazilzura berkata:

    dia dh beso lerrr

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge