Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!


Tagged: ulasan produk

3

Vitamin 21st Century Untuk Kesayangan Ibu

Ibu memilih untuk memberikan vitamin kepada Mifzal. Vitamin merupakan keperluan yang diperlukan dalam kuantiti yang kecil oleh tubuh untuk pelbagai manfaat. Mengenangkan anak ibu ini dari dulu hingga kini adalah seorang yang sangat picky tentang makanan. Memang Mifzal suka makan tapi tak semua makanan yang dia mahu makan. Terutamanya, makanan yang membekalkan sumber vitamin untuk badan....

19

Pengalaman Pertama Dengan iPhone 5

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera. Belum banyak aplikasi yang ibu pasang di dalam iPhone 5 ini. Yang basic saja seperti Facebook, Twitter, Instagram, Chat On, Viber, WordPress dan beberapa aplikasi yang lain yang ibu kira ibu akan menggunakannya nanti. Ibu masih cuba membiasakan diri dengan telefon pintar baru ini. Namun tidak lah sesusah mana mahu...

16

Set Percubaan Nouvelles Visage (NV)

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera. pg ni bangun pagi mata sgt la perit……bengkak pun ya jgk…kebelakangan ni mata asyik gatal je..mcm habuk masuk mata..apa lg..tangan ibu ni bukan leh duk diam…ibu tenyeh la mata tu nak hilangkan gatal..sampai merah n bengkak dah mata jdnya…. ibu ni mmg ada resdung tp x pernah amik kisah utk...