Tukar Lagi…

17 April 2011 Ibu Mifzal 3

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Ya ampun…ibu tukar lagi…eh…lebih kepada beli lagi sbnrnya…gini lah ibu bila dh minat..ya sgt minat pd gagdet2 gini… Baru je bulan 2 hari tu ibu

 302 jumlah dibaca

BlackBerry Torch Dah Ada Teman!

6 Mac 2011 Ibu Mifzal 0

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera hehe..itu pun nak citer eh…ala nak citer gak la..x kisah la ada org baca ke x…. semalam ibu, abah n Mifzal Arsyad pergi makan kenduri

 435 jumlah dibaca

Abah Dah Dapat Idaman Kalbunya

26 April 2010 Ibu Mifzal 5

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera tersengih2 abah dari semalam..huh….mentang2 la idaman kalbu dah dapat..x per…x per..saja je nak buat ibu jeles la tuh..sengih sampai ke pipi ya.. apa idaman kalbu

 413 jumlah dibaca