Set Percubaan Nouvelles Visage (NV)

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera pg ni bangun pagi mata sgt la perit……bengkak pun ya jgk…kebelakangan ni mata asyik gatal je..mcm habuk masuk mata..apa lg..tangan ibu ni bukan leh duk diam…ibu tenyeh la mata tu nak hilangkan gatal..sampai merah n bengkak dah mata jdnya…. ibu ni mmg ada resdung tp x pernah amik kisah utk merawatnya..sbb pd ibu resdung tu x kronik sgt..huhu..aduhai..takkan la nak tunggu jd kronik br nak terhegeh2 cr ubat ya..apa la […]