Kes Buang Bayi : Seorang Bayi Lelaki Ditemui Di Surau


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

bulan2 puasa ni pun ada lg makhluk-makhluk yg x berhati perut membuang bayi..dah seronok buat maksiat…pastu sesenang je buang anak..haish…ibu mmg sakit hati betul kalau baca berita2 buang bayi ni..kalau x nak sekali pun..jgn la di buang…kesian kat baby tuh..dia pun nak hidup jugak..kalau  ibu bapanya x berzina..nasib baby tu x akan jd gitu..

IPOH: Seorang bayi lelaki yang baru dilahirkan ditemui di dalam surau di kawasan Hentian Rehat dan Rawat (R&R) Salak Baru, Sungai Siput, hari ini.

Bayi lelaki yang masih mempunyai tali pusat dan dibalut dengan kain batik itu ditemui 7.15 pagi oleh beberapa pekerja Majlis Perbandaran Kuala Kangsar yang mendengar tangisannya ketika sedang membersihkan sekeliling kawasan R&R berkenaan.
Seorang daripada pekerja terbabit kemudian membuat laporan polis.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Datuk Dzuraidi Ibrahim, berkata bayi lelaki itu kemudian dihantar ke Hospital Sungai Siput untuk pemeriksaan.

Baca Lagi



Lagi Kes Pelajar Diliwat Guru

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

aduyaaiiii..apasal makin menjadi2 benda2 gini ni..terbaru..kes seorang guru meliwat pelajarnya di Terengganu dilaporkan semalam…

Mangsa tinggal di asrama sering diajak ke kuarters

KUALA TERENGGANU: Tidak tahan terus menjadi mangsa liwat gurunya sejak beberapa bulan lalu, seorang pelajar Tingkatan Satu sebuah sekolah menengah berasrama di Batu Rakit di sini, membuat laporan di Balai Polis Batu Rakit di sini, petang kelmarin. Pelajar berusia 13 tahun yang tinggal di asrama sekolah itu dikatakan sering diajak guru berusia 41 tahun itu ke rumahnya di kuarters guru dalam kawasan sekolah untuk diliwat.

Susulan laporan polis dibuat mangsa, polis menahan suspek yang sudah berkahwin di rumahnya jam 4 pagi semalam dan kini direman empat hari. – K Manoharan, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Asisten Komisioner K Manoharan, berkata pelajar itu mendakwa menjadi mangsa liwat guru yang berasal dari bandar raya ini antara Mac hingga Jun lalu.

Baca Lagi