Site icon Blog Ibu Mifzal

Perihal Nuffnang Lagi!!

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

kang hari Jumaat lepas ibu ada citer pasal entry ttg ibu dah cashoutkan earning nuffnang yang seciput tuh…hehe…

alhamdulillah…pagi td bukak akaun nuffnang…dah bertambah balik dah earningnya w/pun tetap seciput…x per la..ada gak lg merasa earning nuffnang ni…

:: klik la kalau nak tgk ::

cuma sejak akhir2 ni blog ibu dah x dikunjungi oleh iklan untuk Buffered Earning…x macam bulan Mac lalu sampai 7 Buffered earning…masuk bulan April ngan Mei dapat la 2-3 ketul BE lg…then nak masuk bulan Jun ni nampak mcm makin suram plak blog ibu tanpa iklan CPM….huh…mata duitan tul la ibu ni..x kan la nak berblog sebab duit je..hehe berblog tu minat…duit tuh sampingannya kan…kan..kan…

skang ni..setiap kali ibu view blog ibu..nuffnang asyik…..zzzzzzzzzzz je….bangun la weh…huhu

:: klik gak kalu nak tgk ::

ps : moral of the story – to ibu, jgn la terlalu berharap nak jd kaya nga cr yg mudah…hehehe

 750 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Jom Kongsi!
Exit mobile version