Site icon Blog Ibu Mifzal

Melayan Si Kecil Di Taman Permainan

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Tiap-tiap hari, balik dari taska, Mifzal Arsyad arsyad selalu request nga ibu nak main gelonsor di taman permainan, dah la Taman Malaysia Tapah ni mmg berdekatan dengan taska Mifzal Arsyad, nak lalu balik je nampak taman ni..so, x boleh tidak kena la jugak singgah barang sekejap..kalau x ditunaikan permintaan si kecil ni balik rumah sure ibu rs kesian sgt..lagipun bukan amik masa lama pun kalau main kat situ..singgah sekejap pun jadi lah kan,..

seperti biasa, petang semalam ibu singgah lagi untuk bawak Mifzal Arsyad main gelonsor kat taman tu..mujur orang x ramai petang semalam..mungkin agak awal kot, belum kul 5 lagi dah ambil boboy tuh..

ps : layankan je..besar plak size gambar2 ni..hehe

 1,263 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Jom Kongsi!
Exit mobile version