Site icon Blog Ibu Mifzal

CERITA ARTIS : Abby Kantoikan Memey Tinggal Serumah Dengan Norman

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

ibu dapat sumber ni dari blog Mommy Yen..:: pic dari blog Mommy Yen

erksssss….itu yg terluah dari mulut ibu bila baca…hai serumah ke? si Memey dgn si Norman ni…bukan ke baru bertunang ke…belum kahwin lagi kan..

ok..ok..ibu mmg kurang mengambil tahu pasal artis ni..tp cerita ni menarik minat ibu sbb menunjukkan betapanya moral artis2 ni (sesetengahnya) sangat rendah….Agama dah dibuang jauh..boleh berbangga pulak tuh tunjuk duk serumah w/pun tak kahwin lagi….so remaja2 sekalian..artis2 ni ke yg korang nak jadikan model ikutan?

renung2 kan lah…..

 887 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Jom Kongsi!
Exit mobile version