Program Penajaan Ijazah Dalam Negera (PIDN) 2011

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

ibu terbaca info ni di website e-silav2 Jabatan Perkhidmatan Awam. apa yg dicari ibu (Pinjaman Boleh Ubah / PBU) untuk staff gomen yg sambung belajar belum ada tp permohoan bagi Program Penajaan Ijazah Dalam Negera (PIDN) 2011 akan dibuka hari ini 1 Ogos 2011 pada jam 5.00 petang

TAWARAN BIASISWA JABATAN PERKHIDMATAN AWAM BAGI MENGIKUTI PENGAJIAN PERINGKAT DIPLOMA DAN IJAZAH SARJANA MUDA DI INSTITUSI PENGAJIAN TINGGI AWAM (IPTA) DAN INSTITUSI PENGAJIAN TINGGI SWASTA (IPTS) DALAM NEGARABAGI SESI 2011/2012

Antara syarat2 nya ialah :-


1. Permohonan adalah dipelawa daripada pelajar yang telah mendapat surat tawaran untuk melanjutkan pengajian peringkat diploma atau ijazah sarjana muda mulai Sesi 2011/ 2012 di Institusi Pengajian Tinggi Awam dan Institusi Pengajian Tinggi Swasta (Universiti Teknologi Petronas, Universiti Tenaga Nasional dan Universiti Multimedia sahaja) untuk mendapatkan biasiswa tajaan Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA). (Seterusnya sila KLIK SINI & KLIK SANA)

bestnya pada yg layak untuk memohon…mana tau ada rezeki dapat biasiswa tuh..banyak lak tuh.. ibu x layak la memohon sbb ibu bukannya belajar sepenuh masa..syarat umur pun dah x lepas..kena  25 tahun ke bawah..so utk adik2 yg baru dpt tempat kat IPTA n IPTS terpilih tuh..besar lah peluang korang..

ibu tengah tunggu permohonan utk Pinjaman Boleh Ubah (PBU) JPA..nak apply..dapat la tampung buat bayar yuran..huhu

ps : harap dapat la kan.. 😀

 

 719 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Jom Kongsi!
About Ibu Mifzal 1507 Articles
Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*