Kad Kahwin & Kos Majlis Perkahwinan Memey & Norman Hakim Mencecah 12 Juta?

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Mak aih..mahalnya kos majlis perkahwinan Memey & Norman Hakim ni…apa yg buat mahal sampai gitu sekali tu…bukan dengki tapi pada ibu…kos itu terlalu mahal dan membazir…khabarnya bukan kos makan minum yg mahal sgt sampai cecah juta2 tp kos baju n sebagainya yg pada ibu hanya utk show off sahaja…ya mungkin derang dapat sponsor…tp dari sponsor baju or whatever..baik bagi makan pada anak2 yatim or org fakir miskin..ada gak pahala..ini sure tetamu2 yg hadir majli berjuta tu VIP dan VVIP je kan…

perkahwinan itu satu perkara yg amat digalakkan dalam islam…tapi bila pembaziran berlaku di mana keberkatannya? bukan la nak doakan benda2 x elok..takutnya buat majlis kahwin sampai berjuta2 tapi tup..tup…..x sampai sebulan dua dah….*****, tak mau tulis korang faham sendiri…tapi apa2 pun harap berkekalan lah..jgn jd trend plak nikah ***** ni..
ok…berbalik pada kad kahwin plak..di kongsi dari blog Yanmie Online..

Mereka dijangka bakal melangsungkan pernikahan pada 24 September depan di kediaman keluarga Memey di Felda Tenggaroh Selatan 1, diikuti dengan majlis resepsi pada keesokan harinya, dan satu lagi majlis persandingan besar-besaran akan di adakan di Crowne Plaza Kuala Lumpur yang bernilai RM12 juta, phewww~~

Gambar Sumber : Yanghangat.com dan Murai.com

ps : personally pada ibu majlis semahal itu adalah pembaziran dalam bentuk yg nyata, apa2 pun semoga perkahwinan mereka berkekalan.

 946 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Jom Kongsi!
About Ibu Mifzal 1507 Articles
Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*