Huwaaa….2 Kali Bayar!!

Khusus utk kakitangan awam sokongan je…..huhu…alhamdulillah..dpt gak kita bantuan raya RM 500.00

cuma..napa la 2 kali bayar..sblm raya dapat RM250.00 jer..pastu dekat nak sekolah bulan 12 nanti..dpt lg RM250.00…uhukkk

apa-apa pun alhamdulillah…tetap bersyukur..dah rezeki banyak tuh..kan..x perla..

Jom Kongsi!

About Ibu Mifzal 1590 Articles
Ibu Mifzal - Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa

Related Posts :



10 Comments

  1. ainey…tgk betul tak ckp aku pasti ada habuan nye…alhamdulilah dpt jgk tapi bayo 2 x yg tak best tu…tak rase ape kan…..takpe sabo ye ko kan nak dpt pencen tuh……byk gak kan….

  2. itu la. smlm masa tgk berita, ok la rm500 dr takde ape. lps tu pulak bayar half je? adeh, cmne tu? rasa mcm tak dpt duit ry je. tak pe la ainey kan. dari tak dpt langsung.. 🙂

  3. amboi zura..dah dpt nek gaji
    mau duit raya lg..kahhh tu pun kira alhamdulilah lahhh

    laaa npe buat cam tu gomen
    hehehehehehe

    pape pun enjoy raya ok

  4. alhamdulillah..zura..syukur gak..tp x leh la nak compare nga org swasta..ada gak swasta yg dpt bonus raya..tu lum kira bonus akhir tahun yg 2-3 bulan..tuh..kami ni gaji ciput jer…huhu..tp x kisah la..rezeki memasing kan..

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge