Balik Kampung Part 1

sebenarnya dah lama nak upload gambar masa balik kg cuti sekolah ari tu..kami bertolak balik ke kelantan pd 4hb Jun 2009 pagi..dlm kul 8.30 pg la bertolak..gambar masa pergi x banyak sempat kami amik..

alhamdulillah..perjalanan balik ke kg gak lancar..cuma terpaksa berhenti di banyak tempat sbb temperature keta naik la..asal nak balik kg naik..huhu..seblm bertolak mmg dah servis..tp x per la..alhamdulillah..sampai gak ke kkg halaman ibu yang tercinta..

ini diantara gmbar yg sempat dirakam..sblm bertolak balik..saksikan aksi driver cilik kita ya..



Jom Kongsi!

About Ibu Mifzal 1590 Articles
Ibu Mifzal - Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa

Related Posts :



5 Comments

  1. to Ryn : tu la..tp asben aku selalu ckp..asal nak balik kelantan je..temperature keta naik..kalau pi ipoh..lalu jln yg sama..x lak naik..kalau balik kg..blm sampai ipoh dah naik dah temperature tuh..uhukk..

    mifzal makin comel ke..ekeke..ala kulit dia dah makin gelap la..dulu cerah sket..skang ni dah jd kulit aku dah..uhuk..x per la..asal sihat..

  2. Biasa laa tu temperature naik…daku balik kedah pn brp kali benti…maklum laa kete pn dah klasik sikit…

    p/s : mifzal ni daku tgk makin comel & ensem lak..apakah rahsianya…

  3. hehe..korang ni asyik suh tambah lg jer..mifzal x mintak adik lg pun..cemana nak tambah..dia pun x puas manja lg tu..ihik….

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge