Yeah!! PC Dah Siap


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

petang semalam pi amik PC ibu kat kedai komputer di bidor..yahooo!! dah siap…nasib baik x lama menunggu..kalau yg memula hantar tuh dekat sebulan br siap..ini x sampai x sampai 2 minggu dah siap..

kerosakannya :

1). CPU Power Supply
2). LAN Port

kalau rosak motherboard cam dulu..kena la hantar ke Ipoh..mujur la x rosak motherboard..huhu

abah citer kat ibu ttg perbualannya nga tokei kedai komputer tuh..

tokei : ” ini kalau rosak lg..u bawak je bila2 masa..u punya warranty sampai 3 tahun”

abah : ” oooo…”

wah..3 tahun..ibu ingatkan setahun je..ok la kan..kalau lah rosak lg…x la risau nak membayarnya nnt…

 :: dah buleh online dah..x der la berebut nga abah dah..tp kdg2 berebut gak nga mifzal..mifzal skang tgh suka nga lagu abc..tiap2 hari kena pasangkan utk dia..hehe ::



Jom Kongsi!

Related Posts:

110 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


4 Comments

  1. Ibu Mifzal Arsyad

    tv kat umah aku ada satu jer..DVD player rosak plak..mifzal ni..jenis..kalau tgk tv pun nak ibu dia berkepit nga dia..tu yang payah tuh..huhu..x pun sekurang2nya nak ada depan mata dia..huhu