Video Kes Samun Kedai Mamak Di Seksyen 15, Shah Alam


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

bila tgk video ni..mmg ibu rasa nak menyumpah je nga penyamun2 bertopi keledar ni..pengecut betul!! kejadian samun ini berlaku pada 28 Ogos 2011 di antara jam 3.55 pg – 4.05 pagi di sebuah kedai mamak di Seksyen 15, Shah Alam…means sebelum raya hari tu..

ada satu keluarga sedang makan sempat melarikan diri dari serangan itu..mujur penyamun tarbus tu x sempat ambik handbag kakak tu…

penyamun2 ni mmg x de otak..kerja nak menyamun org je kan..dah la beramai2 tu menyamun..moga derang ni dapat ditangkap dan dibicarakan..bulan2 puasa pun nak buat dosa..huh!!

ps : ahad pagi lepas..umah ibu pun jd sasaran jugak..tingkap umah kena umpil.nnt ibu citer dlm next entry ya…sigh!!



Jom Kongsi!

Related Posts:

  • No Related Posts
132 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge