Tiga (3) Buffered Earning Sedang Menari-Nari

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Alhamdulillah…w/pun kebelakangan ni, ibu agak jarang mengupdate blog kebelakang ini..namun blog ini masih mampu memberikan pulangan yg agak lumayan pada ibu..alhamdulillah..syukur..w/pun seketika dulu..ibu agak frust bila Innity sentiasa menolak application  blog ni..tapi Nuffnang masih lg bermurah hati n sudi bagi BE 3 ketul kat blog ni..itu tandanya jgn cuba2 nak curang nga Nuffnang ya..hehe

setiap hari bukak akaun Nuffnang, pasti buat hati ibu tersenyum..wah BE baru…hehe..earning pun boleh tahan..sbb dlm sehari mampu menjana RM20-RM30 sehari w/pun kdg2 ada pasang surutnya..alhamdulillah..tetap syukur..earning dari CPC pun boleh la jugak..dlm seminggu update tu dpt la RM10-20/minggu. sket2 lama jadi bukit la kan..mmg la x leh nak lawan earning blogger yg famous..kalau dapat sipi2 pun jadi lah..

okay la..x mau meleret..hehe..kali ni dapat BE baru dari Dumex & Adidas. MOH tu dari awal bulan lg..

Iklan2 yang sedang menari2 tu

Leaderboard (LB)

Skyscrapper (SS)

Large Rectangle (LR)

ps : tiga2 tapak iklan dah diisi..hehe 😀

Jom Kongsi!

About Ibu Mifzal 1569 Articles
Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

Related Posts :



1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge