Tiga (3) Buffered Earning Sedang Menari-Nari


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Alhamdulillah…w/pun kebelakangan ni, ibu agak jarang mengupdate blog kebelakang ini..namun blog ini masih mampu memberikan pulangan yg agak lumayan pada ibu..alhamdulillah..syukur..w/pun seketika dulu..ibu agak frust bila Innity sentiasa menolak application  blog ni..tapi Nuffnang masih lg bermurah hati n sudi bagi BE 3 ketul kat blog ni..itu tandanya jgn cuba2 nak curang nga Nuffnang ya..hehe

setiap hari bukak akaun Nuffnang, pasti buat hati ibu tersenyum..wah BE baru…hehe..earning pun boleh tahan..sbb dlm sehari mampu menjana RM20-RM30 sehari w/pun kdg2 ada pasang surutnya..alhamdulillah..tetap syukur..earning dari CPC pun boleh la jugak..dlm seminggu update tu dpt la RM10-20/minggu. sket2 lama jadi bukit la kan..mmg la x leh nak lawan earning blogger yg famous..kalau dapat sipi2 pun jadi lah..

okay la..x mau meleret..hehe..kali ni dapat BE baru dari Dumex & Adidas. MOH tu dari awal bulan lg..

Iklan2 yang sedang menari2 tu

Leaderboard (LB)

Skyscrapper (SS)

Large Rectangle (LR)

ps : tiga2 tapak iklan dah diisi..hehe 😀



Jom Kongsi!

Related Posts:

107 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


3 Comments

  1. Pingback: Buffered Earning Nuffnang : Satu Pergi, Dua Yang Datang

  2. Pingback: Keluarga Mifzal Arsyad™ » Blog Archive » Buffered Earning Nuffnang : Satu Pergi, Dua Yang Datang