Terima Kasih Abah!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

entry ni berkaitan nga entry sblm ni..nak baca KLIK SINI

semalam..ibu kuar awal dr pejabat..sbb ada banyak benda nak diuruskan..urusan peribadi la..semlm kan gaji..pastu abah lak dah dapat duit tunggakan elaun rumah dia yg 3 tahun x dapat tuh..so jd org berduit la sekejap..hehe..ala bukan banyak pun..ihik..

memulanya gi kedai tepon kat sungkai..pi booking hp Sony Ericsson Satio abah..

:: Sony Ericsson Satio idaman abah..kamera 12.1 mega pixels tuh..huhu::

stok x dak..nak cr yg murah punya pasal…ari Ahad br dapat..Insya Allah..pastu sesambil teman abah tuh..ibu survey2 la jgk..hp untuk ibu..kan..abah janji nak belikan satu utk ibu kan..

tgk2 kat kedai tepon..cam x best je..sbb pala otak ibu ni dah set dah..pas ni nak gi cr hp kat tesco kampar..hp cemana nak beli..ibu x dak idea..ibu ckp kat abah..ala yg murah2 pun x pe la..tersenggih la abah..sbb jimat duit dia..

sampai tesco kampar..kami pi borong barang keperluan dapur nga stok barang mifzal dulu..

:: x de la banyak mana memborongnya.. 1 troli je ::

pastu..makan2 kat food courtnya..menu ibu & abah malam tadi (mifzal, kami x bawak..ada kat umah pengasuh..huhu)..adalah

:: air kiwi..nyaman ::

:: ini ibu punya…diet ibu dahn hancus..huhu ::

:: ini abah punya ::

dah..abis melantak…gi solat maghrib jab..pastu baru la ibu survey2 kehendak ibu plak..ibu dah nekad dah..nak x nak..kena dapatkan jugak..x mau tunggu..hehe..x kisah la mahal ke murah…lg pun abah yg sponsored kan..dah cukup bagus dah kan..kalau hrp ibu..x yah la..nak berangan..ihik..

ibu kan minat yang phone PDA kan..tp tepon PDA ni kan mahal..so sebagai isteri yg mithali..ibu x nak la membebankan abah…(dlm hati..cam x puas hati tuh..ibu nak PDA..uhuk)…so..ibu decide beli yg murah2 je la..asal ada tepon..kan..

akhirnya..ini la pilihan ibu..huhu

:: hehe..senyum lebar ibu ::

:: terima kasih abah ::

LG Lollipop…regenya dlm RM800 lebih sket je..boleh la kan..org bagi..ihik..kalau harap ibu yg beli..sampai sudah la x terbeli rsnya….iconnya comel2..sesuai nga org pompuan..dan yang berjiwa pompuan..uhuk..

memula guna..rs cam x cukup panjang jari ibu ni nak taip..saiz tepon ni agak panjang..huhu..tp now leh biasakan dah..hehe

“Terima kasih abah”…lepas ni..harap abah belikan lg ya…(aik..lebih2 sudah nampak..x pun kita tukar dua ya..ibu amik satio abah amik lolipop…haha)



Jom Kongsi!

Related Posts:

119 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


6 Comments

  1. Ibu Mifzal Arsyad

    bed —> hehe..alhamdulillah bed..akhirnya dpt gak..3 tahun menunggu tuh..jenuh gak la..sbb elaun umah x dapat..kira cam bukan2 duk bayar sewa 2 buah rumah kan..hehe..yg pentingnya org sponsored..x kuar duit sendiri..tu yg heaven tuh..hehe

    nabilah —> hehe..syukur..alhamdulillah…

  2. mamashasha

    huhu best2 dpt duit sekelepok mcm ni….kayo pakcik….hehe tak dpt HTC dapat LG pun dah kira ok tu ainey yang lebih ok nye bukan duit poket kita tapi laki kita yg bagi…hehe….best shoping+makan kat tempat best+dapat HP lagi…